• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare liinda_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 10 388
Sv: Hjälm

men man måste sätta kristallerna innanför själva skalet på gpa`n... om det ska sitta.. testa o måla med hyperglittrigt nagellack.

Är det någon som vet om man kan köpa de där hjälmarna med svenska flaggan på? eller är det bara typ landslag som har ? Isf om man kan köpa dom var ? pris ?:)

// Malin

Är det någon som vet om man kan köpa de där hjälmarna med svenska flaggan på? eller är det bara typ landslag som har ? Isf om man kan köpa dom var ? pris ?:)

// Malin

Om du menar GPA Speed Air:en så kan du köpa den i vilken välsorterad ridsportsaffär som helst :)
NT15_300_4877122.jpg

csio~5.jpg

Vad gäller "flaggan" så är jag nästan säker på att den är specialtillverkad endast till dom som rider i landslaget.

Man kan köpa dom GPA hjälmarna, men inte med svenska flaggan på.. väldigt tråkigt :(

Varför vill du ha med den svenska flaggan på? Är bara nyfiken, för jag skulle aldrig vilja ha det om jag inte tillhör den svenska eliten, och är ute och rider internationella tävlingar...

Och tråden är väldigt gammal...

Diana

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 343
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 479
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka