• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nagenau
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 881
N

Nagenau

Kan ni berätta vad ni vet om sånna klistermärken till gpa hjälmar?

Sv: Hjälmar

Att man klistrar på dom och att det är snyggt? :p Eller vad menar du?

Det är väl inga klistermärken, utan "lappar" man sätter under den där plastiga ventilationsgrejen? :confused:

Nej det är ju klistermärken. Eller det kanske finns olika varianter?

Så är det väl också?

haha för vem vill ha klistermärken på hjälmen? :crazy: :rofl:

Farouk skrev:
Det är väl inga klistermärken, utan "lappar" man sätter under den där plastiga ventilationsgrejen? :confused:

Eller hur, det är väl nån sorts lappar? Det finns en tråd om sånna här på Buke nånstans... Sök!

jaha okej :) ja skulle vilja veta om ngn vet vart man kan köpa sånna ? eller typ jhitta den tråden för ja är lite trög :confused: :banana:

Dessa säljer "stylingkit" för GPA hjälmar, gäller bara att leta på hemsidan, jag orkar inte det just nu! :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
656
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 217
Senast: aglaonema
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband