• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pysen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 839
P

Pysen

Är det någon som har köpt den nya bruna hjälmen i flera olika färger som dom har på lantmanna?(det heter ju inte så längre så då skriver jag namnet)

Funderar på att köpa den?

Är den bra? Och vad tycker ni om den?:bump:

Sv: Hjälmen!

Är det Euro-Lite du menar? Jag har en sån (inte en flerfärgad, men annars likadan) och är jättenöjd med den hittills :)

eurolite tror jag det heter,såg den igår så den är nog ganska ny

ja vad bra,den är ju inte jättedyr,men det är ju ändå pengar som man inte vill slänga ut bara sådär,vad tycker du om den bruna då?är skärmen för fyrkantig?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 375
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
599
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31