Hjälp akut!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare CindyLou
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 922
C

CindyLou

Finns det någon som kan öppna och skicka en film till min mail lite snabbt?
Ska åka och tävla i morgonbitti och min dator får inte fram startlistan som det även finns ryttarmedelandet i för e tävling 2 aug.

Snälla!
http://www.wrsb.se/filearea_9.html

skicka till jonasingela@hotmail.com eller om det går att skriva det här. Åker hemifrån 05.30 i morgonbitti.

/Ingela

Sv: Hjälp akut!

Går tyvärr inte i min heller, tycks vara nåt konstigt format de lagt in filen i....:crazy:

Vad är det jag ska skicka ? :)
Startlistan funkar på min dator :)

Fick öppnat filen och la innehållet i ett word-dokument istället, det kan se lite konstigt ut i början... Hoppas att du kan öppna det, om inte så säg ifrån så försöker jag med ett annat format.

Lycka till på tävlingen!

Tack så jättemycket! Tävlingen kunde inte gått bättre. Om du vill så får du gärna berätta hur man lägger in i word istället?

Grattis! Kul att det gick bra!

Jag har Microsoft Works på min dator (programmet som öppnar den typen av textfiler) så jag kunde öppna det och lägga in innehållet i ett vanligt word-dokument istället så att du skulle kunna öppna det.

Om du inte har works så ska det finnas en version som kan öppna filen i de nyare versionerna av open office (Open office är gratis att ladda ner och kan hämtas här: http://sv.openoffice.org/).

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
36 356
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola... 2
Svar
24
· Visningar
6 086
Senast: nilie
·
Ekonomi & Juridik Hej, Detta är ett öppet brev till er där jag vill ge en bakgrundsförklaring till temat hästhandlare som i går togs upp på SVT... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
26 450
Senast: Chilodeur
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 753
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka