Har jag ingen aning omSå är det många gånger men just eftersom hen sa som hen sa så måste där ligga en tanke bakom tänker/hoppas jag. Sa du någonsin till din kk att du kunde tänka dig ett förhållande med hen eller liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag ingen aning omSå är det många gånger men just eftersom hen sa som hen sa så måste där ligga en tanke bakom tänker/hoppas jag. Sa du någonsin till din kk att du kunde tänka dig ett förhållande med hen eller liknande?
Blev irriterad på det eftersom TS själv skriver hen, tycker inte att det bara ska antas att någon är ett visst kön, oavsett om sannolikheten säger att det är vanligare att det rör sig om en kvinna och en man.
Varför är det så? Att när någon är otrevlig på fyllan så tar man det på allvar men om någon säger något fint som i mitt fall så tvekar man på om personen är ärlig? En fundering som slog mig precisHar jag ingen aning om. Men tar inte så allvarligt på vad folk säger berusade (så länge det inte är otrevligt eller hotande).
Tycker jag snarande ser hur personen är som full till skillnad från en nyktert putsad fasad.Varför är det så? Att när någon är otrevlig på fyllan så tar man det på allvar men om någon säger något fint som i mitt fall så tvekar man på om personen är ärlig? En fundering som slog mig precis![]()
Det är väl en sak när man pratar om sin egen erfarenhet, en annan att putta till ett kön på TS egen beskrivning när TS bemödat sig om att vara könsneutral.Ofta pratar en väl från sitt eget perspektiv när det inte pådyvlas annat och väldigt många hästtjejer är hetero och kvinnligt kön är min erfarenhet. Har du någon annan erfarenhet?
Fast... Det kan ju lika gärna svänga åt andra hållet. Jag och min käresta träffades för att vara kk:s, jag skulle minsann inte ha något förhållande osv osv men den planen sket sig och det var ju tur för oss. Det går inte att komma undan risken att bli bränd och det gäller på båda hållen. Jag har krossat mer än ett hjärta men jag kan ju inte hjälpa att deras känslor har varit obesvarade. Jag hoppas dock att jag lyckats undå att bete mig som ett as. Lögner är aldrig bra.När det gäller KK, försök undvik känslor. Har själv råkat ut för ett rikspucko, som började som KK, hintade om att vi kunde bli ihop. Dum som ja var dansade jag helt efter hans pipa, tills jag såg via fb att han ljög mig rätt upp i ansiktet och jag blev jättesårad. Aldrig mer.
Nej det kunde inte svänga åt andra håll med den idioten.Fast... Det kan ju lika gärna svänga åt andra hållet. Jag och min käresta träffades för att vara kk:s, jag skulle minsann inte ha något förhållande osv osv men den planen sket sig och det var ju tur för oss. Det går inte att komma undan risken att bli bränd och det gäller på båda hållen. Jag har krossat mer än ett hjärta men jag kan ju inte hjälpa att deras känslor har varit obesvarade. Jag hoppas dock att jag lyckats undå att bete mig som ett as. Lögner är aldrig bra.
Hur märkte ni att där fanns mer känslor? Vem tog första steget osv?Fast... Det kan ju lika gärna svänga åt andra hållet. Jag och min käresta träffades för att vara kk:s, jag skulle minsann inte ha något förhållande osv osv men den planen sket sig och det var ju tur för oss. Det går inte att komma undan risken att bli bränd och det gäller på båda hållen. Jag har krossat mer än ett hjärta men jag kan ju inte hjälpa att deras känslor har varit obesvarade. Jag hoppas dock att jag lyckats undå att bete mig som ett as. Lögner är aldrig bra.
Man kan vara kär även om man inte vill ha ett förhållande, alla vill faktiskt inte ha den klassiska typen förhållande
Din kk kanske älskar dig men det måste inte betyda inte att han eller hon vill bli tillsammans.
Jag menade inte så. Utan att man kan inte förutsätta att det är det enda möjliga utfallet när någon vill förändra en kk-relation.Nej det kunde inte svänga åt andra håll med den idioten.
Möjligt att det är andra utgångslägen för andra kks, men inte med den jag hade oturen att råka ut för.
För min del gick det väldigt fort, jag blev förälskad vid första ögonkastet men det dröjde väl ytterligare några månader innan han sa något i stil med "det här är nog mer än bara sex" och jag flinade och menade att det hade jag vetat länge. Han hade inte hyllat om att han gillade mig mycket precis. Vi är inte exklusiva och har inga planer på att flytta ihop, men vi är ett par och vi älskar varandra.Hur märkte ni att där fanns mer känslor? Vem tog första steget osv?
Jag hade en jättefin kk för många år sedan. Vi hade definitivt romantiska känslor för varandra och han var alltid tillgänglig när jag ringde (även när han var i andra relationer fick jag reda på senare). Vi träffades av och till i åtta år men mer än kk blev det aldrig. Han levde ett liv som jag inte ville vara en del av, och han ville nog inte heller att jag skulle bli det. Jag tänker på honom med värme och ångrar ingenting.Man kan vara kär även om man inte vill ha ett förhållande, alla vill faktiskt inte ha den klassiska typen förhållande
Din kk kanske älskar dig men det måste inte betyda inte att han eller hon vill bli tillsammans.
Det var inte det jag menade heller, berättade bara en personlig erfarenhet jag varit med om. Tänkte att det var fler som varit med om annat också, så man får en breddad vy eller vad man ska skriva från olika erfarenheter.Jag menade inte så. Utan att man kan inte förutsätta att det är det enda möjliga utfallet när någon vill förändra en kk-relation.