hjälp behövs!

MinIan

Trådstartare
jag har kontakt med en engelsk support om ett dataprogram jag har som inte riktigt vill fungera, jag vet att de vill ha någon information om min dator, men jag vet inte hur jag ska hitta denna informationen.

de skriver såhär:
Regarding the audio issue, please provide us the capture card model. Please check if the audio driver has been connected well. It is highly appreciated that you can provide us a screenshot of audio driver shown in the Capture screen.

var ska jag gå i datorn för att hitta denna informationen som jag kan kopiera till dem så de får se den informationen de vill ha?
de vill ha programversionen på programmet jag försöker få igång, det fixar jag, men just det där med ljudet, hur jag hittar den informationen de är ute efter.

Tacksam för hjälp!

Sv: hjälp behövs!

Högerklicka på Dator/Den här datorn etc, välj egenskaper - Enhetshanteraren. Dubbelklicka på Ljud, Video och spelenheter. Högerklicka på ditt ljudkort - egenskaper - drivrutin.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en ponny ute på annons, och får ett sånt här mail.. Hello, Thanks for the email, everything is ok with me. please allow me to... 2
Svar
21
· Visningar
4 229
Senast: Blueeyes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka