Hjälp behövs!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Horse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 820
H

Horse

1. Någon som kan svara på dom här frågorna?

2. Om man har grönt kort och vill tävla, jag är medlem i klubb A men inte i klubb B, får jag tävla på klubb B då?

3. Vad gör man på grönt kort-kurser?

Sv: Hjälp behövs!

Svar på fråga 3
Man får ett papper med lite frågor på o så ska man svara på dom frågorna. på den kursen jag va på så gjorde min syrra en lite hoppbana som vi skulle få lära oss och sen....
asså vi skulle sotsas som om vi va på en riktig tävlin fast utan häst.:rofl: jag va bara 10 år då så jag måste göra kursen igen;)

Sv: Hjälp behövs!

På lokaltävling får du starta på vilken tävlingsplats som helst bara du har ryttar/lokallicens.

Ang klubbtävlingar brukar arr. klubb kräva att man är medlem.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
225
Senast: MattiZ
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 452
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka