Hjälp det fanns faktiskt "någon" där inne!

ia_

Trådstartare
Var på UL idag och OJ så häftigt!

Jag är i v 18 och har känns bäbisen ett tag nu men det blev plötsligt så verkligt när h*n dök upp på skärmen:love:

BM hade dock stora problem att "hinna med" det var världes håll i gång där inne o h*n var inte sittta en sekund :D

Allt såg iaf bra ut, jag frågade BM om hon såg könet, då tvekade hon o sa-" det är ju inte därför vi gör detta, men jag kan inte säga något ändå eftersom den hoppar runt så mycket"

Men sen när vi skulle gå sa hon ja han verkar ju vara en livlig krabat som mår bra! vet inte om hon försa sig eller det bara blev ett "han" där... Jag har iaf hela tiden haft känslan av att det är en liten kille.

om ca 4 veckor blir det ett 3D-ul i Malmö! spännande!

Blev flyttad fram 4 dagar, från 25 feb till 1 mars!

Sv: Hjälp det fanns faktiskt "någon" där inne!

Åååå vad spännande!

jag är i 16+5 och ska på UL den 7e Oktober.

Var dock på gyn akuten i måndags då jag hade ont mellan ljumsken och magen, de kollade då med UL så att allt stod rätt till och då fick vi se den lille sjöhästen :)

(Allt var bra, hade bara sträckt ett ligament som håller i livmodern)

Det är verkligen helt fantastiskt att vi bär en bebis där inne i mörkret :)

Nu ser jag fram emot det riktiga UL då vi får reda på när det ska bli, nu är jag beräknad till 6e Mars, men vi får se...

Lycka til med den lille

Grattis! Visst är det en härlig känsla, själv har jag en liten tjej i ugnen..

Visst är det häftigt? Själv blev jag inte helt säker på att det var någon där inne förrän jag och sambon var på UL!
Det blev en aha! upplevelse för mig, och särskillt för min sambo!

Det fanns en annledning till att jag hade spytt o mått så illa i några veckor..:D

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 695
Senast: Fille
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen... 2
Svar
39
· Visningar
4 545
Ekonomi & Juridik Jag ska försöka sammanfatta denna historia kort. Den 16 februari 2008 bytte jag mitt 4-åriga d-ponny sto mot en 5-årig... 2
Svar
21
· Visningar
2 950
Senast: jenny82
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt... 2
Svar
22
· Visningar
4 138
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka