Hjälp! Fínal Appearance

derficutly

Trådstartare
Hjälp mig om all info om denna hingst eller hans avkommor, ska åka och titta på ett fullblod på jägersro som är efter denna hingsten. Hon ska användas som ridhäst. Tack! /E

Sv: Hjälp! Fínal Appearance

En trevlig hingst! har inte stött på en enda "knäpp" avkomma. Snygga och bruna brukar de vara:d

Final Appearance har varit en av Danmarks bästa förvärvare i många år. Han var champion-hingst där i '05 och '06. Själv är han efter en av världens bästa avelshingstar, sire of sires, Sadler's Wells ut av en Sea Hawk-märr. Final Appearance är far till åtskilliga topphästar, inte minst Peas and Carrots !
Som Fleur nämnar, kan du räkna med att den, du skall titta på, visar sig att vara brun.

Tack föe era svar, antagligen blir "loppan" min, hon ska dock ha ganska mycket mellan öronen, så det blir att ta det lugnt, trevlig typ så jag funderar på att betäcka henne. Mycket riktigt var hon brun, med ett liiiitet stjärnämne. Supersöt. Min vallack kommer bli över lycklig för lite sällskap:) Vet någon annan något, eller han en avkomma till Final Appearance så fortsätt gärna att skriva i tråden! /Emma

Vi har haft en del final apperance hästar i stallet och de flesta har varit långbenta med jättefina steg fast heta... Min gamla favorit var efter den hingsten och jag tror han hade blivit en förstaklassens ridhäst :)

Jag äger en sex årig valack efter Final appearance.
Han är toppen, världens snällaste häst, hoppar jättebra.

En av mina förra favorithästar var en Final Appearance. Hon såldes som ridhäst då hon inte tyckte galopplivet var roligt. Hon var en gud att rida, arbetsvillig, fint steg (både i skritt, trav och galopp) och ganska het. Hade själv gärna köpt henne som dressyrhäst om jag hade haft möjligthet.

Red en Final Appearance avkomma en del i träning i våras.
En stor brun kille som är riktigt snäll och go.
Kunde va lite studsig i skogen men supersnäll på banan och i stallet. :)

*kl*
Försöker väcka lite liv i den här tråden med en liten fråga;

Jag har en foderhäst född 2003 e Final Appearance-Sicyos som används som ridhäst. Han är som ni säger om era FA-hästar väldigt trevlig och go och LÅNGBENT med ganska bra gång (super galopp, men det kanske ger sig självt) ;)

Jag har sökt lite på Final Appearance men hittar inte särskilt mycket, och härav min fråga! Är det någon som har en Final Appearance som används som ridhäst som orkar skriva lite om sin häst? Har dessutom sett en bild av honom och han är väldigt lik min kille, vore kul om någon vet vart man kan hitta fler bilder!

Tack på förhand :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
745
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 690
Senast: Mabuse
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 437
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka