Hjälp! Firefox och bildvisning...

Mustang

Trådstartare
Jag är inte superhaj på sån´t här. Uppdaterade Firefox
och nu kan jag inte se bilderna som ligger i trådar.

Det blir bara vitt. Men länkar till bilder syns som vanligt.

Någon som kan?

//Mustang :confused:

Sv: Hjälp! Firefox och bildvisning...

Och i IE ser jag bara röda kryss, men om jag kopierar addressen
och öppnar den så fungerar det. Snurrigt det här....

Hmm, även jag har den senaste versionen av firefox, men jag kan se de flesta bilder?
Är därmed osäker på om det verkligen är firefox det är fel på?
Tyvärr kan jag inte vara till mer hjälp än det.!

Jag flyttar denna till Datorer då jag är ganska säker på att detta inte är något som uppstår enbart på Bukefalos eller pga av Bukefalos.

Kan det vara så att du har någon typ av säkerhetsprogramvara eller inställning som är inställd så att bilder inte visas.
Om felet finns i två olika webbläsare känns det inte som om problemet ligger i själva webbläsaren.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 169
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka