HJÄLP!!Fiskyngel......

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Lizzan71
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 3 562
L

Lizzan71

Hej!!Jag undrar om det är nån som kan hjälpa mig och tala om för mig när jag kan släppa in/ut mina fiskyngel till dom andra stora fiskarna?Jag vill ju inte riskera att dom blir uppätna av dom stora fiskarna.Snälla rara är det nån som kan hjälpa mig med detta snabbt........
KRAMIZZZAR Lizzan71

Sv: HJÄLP!!Fiskyngel......

Det beror helt på. Vilka är dom vuxna fiskarna, och vilka är de små?
Hur mycket matas de stora? Hur mycket gömställen finns det för ynglena i det stora akvariet?

Vad är det för fisk då?

Inglorion, det kanske inte är munruvare!:rofl:

Hej igen!!Det e vanliga ciklider å en större mal.Jag har inga jättefiskar men dom e väl mellan 2-6 cm cirka,men det e bara fredliga fiskar.Men dom röda ciklidungarna som jag har ser ju så små ut fast dom e ju 1,5-2 mån gamla men dom växer rätt långsamt.Jag ger mina fiskar mat 2 ggr om dagen.Vad tror du,kan jag släppa ut dom eller ska jag vänta lite till?

Ha det gott i värmen!!
KRAMIZZZAR Lizzan:angel:

jag brukar släppa i några stycken yngel bland de stora, fyra-fem så där, och se hur de vuxna fiskarna reagerar. om inget häst på tre dagar släpper jag i resten.

Liknande trådar

Övr. Djur I Utrecht, Nederländerna finns en vattenväg som oftast är stängd, så vandrande fiskar har svårt att komma vidare. Detta har man löst...
Svar
1
· Visningar
444
Senast: Rosett
·
Däggdjur Hej. Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Lyan
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
184
Senast: Sryoqwe
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 209
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka