Hjälp, fort!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Moej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 743
M

Moej

Jag försöker infoga bilder i ett word dokument men det visas ingenting när "bilden" kommer in i dokumentet, vad är det för fel???

Sv: Hjälp, fort!

Hur infogar du och vad? Förmodligen hamnar den lite dumt så du inte ser den. Testa med att ångra infogningen och sätt markören mitt i ett stycke och sen infogar du bilden igen. Har du riktigt otur kan det vara att bilden inte är kompatibel med Word så den inte syns hur du än gör och då måste du spara bilden i annat format i ett bildprogram.

Liknande trådar

IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
890
Senast: Enya
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
142
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 272
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
398
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka