Hjälp!! Hästägarförsäkran!!!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 126

Texaz

Trådstartare
Snälla duktiga westernmänniskor, kan ni hjälpa mig......

Var i hela friden hittar jag en blankett för hästägarförsäkran????

Vet att jag sett dem på WRAS hemsida tidigare men nu när jag ska ha tag på en så är dom försvunna:crazy: , eller så är jag helt blind:angel: . Inte helt otroligt:o :o :o

NÅGON som vet vart dom finns?????:confused:

Sv: Hjälp!! Hästägarförsäkran!!!

måste man ta med sig en egen till tävlingsplatsen? :eek:

jag har alltid fått en när jag kommit och startanmält mig...

OK, är det så det går till.... Jag är alldeles grön på det här;) .
Då behöver jag inte fundera mer på det!!!!

Tack!!!

fick i ett ryttarmeddelande idag att man skulle ta med sig hästägarförsökran och lämna in innan man far in på området.. så det är kanske lite olika vart man bor?

Finns annars på våran hemsida, dalawestern.com. kolla i vänstra spalten, där står det hästägarförsäkran.

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon som gjort en npf utredning hos ett privat företag? Rekommendationer, avrådan från visst bolag, om det hjälp att få... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 717
Senast: Tantan
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Enya
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
751
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 826
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka