HjÄlp HÄvning

Sv: HjÄlp HÄvning

Jösses hingstsugen. Du har ju redan skrivit tidigare. Och jag vill inte ha fler svar jag är nöjd.

Du tar egna initiativ till olika svar och saker nu. jag tänker inte disskutera frågan mer därför avslutar jag tråden. Detta bär bara iväg åt fel håll vilket syns i ditt inlägg. Tänker inte argumentera emot varför. Bara för att tafsa. Det var inte det tråden gällde. Du vet INGET om det är så att man försöker avända sig av en det ena elle rdet andra för att häva ett köp. . Det är dina spekulationer. Du vet heller inte om modern hade varit nöjd med affären om ponnyn va bra eller hur?

Skall jag behöva stå till svars här för svar på sånt som inte hör tråden an?

Du verkar inte förstått varför vi häver köpet. Tänker heller inte skriva mer om det då jag inte anser det relevant.

Jag har på fötterna och har advokat. Behöver ingen mer hjälp. Har fått bra tips och råd här redan. och genom konsumentverket. Så därför behöver jag inte ge mer info här.

Det har inget att göra med att jag inte vill ha fel synpunker. Det är din tolkning.

Du letar bara fel och brister nu så lägg nu av tack.

Tråden skall avslutas här och nu. Då jag tackar för alla råd och synpunkter och behöver inget mer.

Oavsett trådämnet.
Trådskaparen äger inte tråden - kan kanske vara bra att veta till en annan gång. Man får vara beredd att när en tråd är postad har den ett eget liv.
Sen till trådämnet
Synd på tösen - men jag funderar på det här med hästens ålder och tävlingsklar och varit tosig en gång redan för ett halvår sedan....
Alltihop verkar riktig hästhandlargegga - hoppas det går bra för er.

Jösses hingstsugen. Du har ju redan skrivit tidigare. Och jag vill inte ha fler svar jag är nöjd.

Du tar egna initiativ till olika svar och saker nu. jag tänker inte disskutera frågan mer därför avslutar jag tråden. Detta bär bara iväg åt fel håll vilket syns i ditt inlägg. Tänker inte argumentera emot varför. Bara för att tafsa. Det var inte det tråden gällde. Du vet INGET om det är så att man försöker avända sig av en det ena elle rdet andra för att häva ett köp. . Det är dina spekulationer. Du vet heller inte om modern hade varit nöjd med affären om ponnyn va bra eller hur?

Skall jag behöva stå till svars här för svar på sånt som inte hör tråden an?

Du verkar inte förstått varför vi häver köpet. Tänker heller inte skriva mer om det då jag inte anser det relevant.

Jag har på fötterna och har advokat. Behöver ingen mer hjälp. Har fått bra tips och råd här redan. och genom konsumentverket. Så därför behöver jag inte ge mer info här.

Det har inget att göra med att jag inte vill ha fel synpunker. Det är din tolkning.

Du letar bara fel och brister nu så lägg nu av tack.

Tråden skall avslutas här och nu. Då jag tackar för alla råd och synpunkter och behöver inget mer.

:rofl: Och iom det här inlägget så tror jag många tycker "skyll dej/er själv då :devil: " För här sitter faktiskt folk och lägger ner tid på att LÄSA i din tråd och sen tom tar sej tid att formulera ett svar utifrån deras tankar och erfarenheter och i vissa fall mer än lekmannamässiga svar (det finns MKT duktigt folk på Buke) och så får tex hingstsugen detta som svar... Tack för ingenting och en igenslängd dörr i ansiktet (bildligt uttryckt) ... Om du nu inte bryr dej om vad du numer får för svar så SKIT I ATT LÄSA DÅ !!!
Men om du uppriktigt vill ha råd så läs alla råd för alla är helt riktiga på sina egna synsätt...

Det ÄR två olika saker att häva ett köp pga icke myndig person vs knepig häst...

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej, kloka hästmänniskor! Jag skulle behöva lite input i ett ärende. Skall försöka fatta mig hyfsat kort. Min syster ryckte in i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 822
Senast: Madick
·
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 251
Senast: syrran
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 790
Senast: Lobelia
·
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut... 2
Svar
23
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka