Hjälp, inspiration osv.

S

sweet_extraa

Nu har jag en fundering, hur har ni gjort där ni "förvarar" benlindor, schabrak osv.?

Har ni olika "fack" i en hylla, lådor eller har ni garderober. Gärna bilder! Vill ha lite inspiration, vet lixom inte hur ja ska ha det.

Tacksam:bow: :bow:

Sv: Hjälp, inspiration osv.

Kan ta kort idag i stallet om jag kommer ihåg=)

puttar lite jag me, vill oxå se bilder.....

Jag har en hängande tyg"garderob" från IKEA. Den har ca 5 fack, och är lätt att hänga upp i en stång t.ex. där har jag lite borstar, benskydd, lindor osv. Tror att den är till för att ha typ underkläder i egentligen.

Vi har en väg 'tapetserad' med skolkrokar. För lindor har jag helt enkelt hängt en kasse på en av krokarna.

Vill man vara extra pysslig kan man ju sy en typ 'gympapåse' och ha olika färger för olika saker, eller rent namna påsarna.

Vår tanke är att köpa en skänk med massor av lådor för att förvara lindor, paddar, strykkappor och andra små och medelstora grejor. Och så får man plats att stapla massor ovanpå :D

Har köpt IKEAs skolådor i plast och hängt upp på väggen. Man köper dem 2 och 2 och det får plats 8 lindor i varje (finns i vitt, svart och rött). Jättesnyggt och praktiskt.

:confused: låter snyggt :d
något sådant som ja funderade på, någon bild?

Så nu har jag fotat åt er:)
8252153.jpg

Mitt skåp, alla vantar, benlindor osv har jag i lådorna. Sadel o träns o täcken finns i annat utrymme.
8252154.jpg

Min kompis skåp. Också en bra lösning enligt mej.

Om länkarna inte fungerar kolla www.emiiiliaaa.pixbox.se
albumet heter typ massa olika bilder

Senast ändrad av en moderator:

jaa, ni andvänder garderober.
Det är ju så smart så ja känner mig dum :rofl:
tänkte iof på de en snabbis när vi byggde stallet men de hade ja helt glömt bort. smart :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 027
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 524
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 414
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025