Hjälp jag glömde pepparroten!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare tott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 144

tott

Trådstartare
Ska ha middag ikväll och hade tänkt mig en förrätt med stekt bröd med pepparrotscreme och kallrökt lax...men glömde köpa pepparrot. Har ingen möjlighet att köpa det idag så nå behöver jag er hjälp att tänka om. Vad kan jag ha som tillbehör/smörja istället?

Vitlök istället för pepparot. Det låter konstigt men jag har gjort skagenröra och laxröra med vitlök (såg det i nått recept eller blev bjuden på det innan jag kom på idén) och det är riktigt gott.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Emuliiaa
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 783
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 252
Senast: MiniLi
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 257
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025