Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
när min fäller som mest lossnar jättemycket från manen
har en islandshäst och jag ser speciellt under pannluggen att han har ull-liknande tagel där som han får om vintrarna..
Det där har jag också upplevt. Känns verkligen otäckt, men jag tror att det endast är en naturlig del i pälsfällningen. Börja med B-vitamin är mitt råd. Det brukar upphöra, så han kommer inte att tappa hela manen. Men det tror man ju när det pågår. Men varför skulle hästar inte tappa tagel när de tappar päls. Så tänker jag. Ta det lugnt.
Min häst hade inte haft tagel på sin svansrot i ca 3 år. Började ge honom Equimins Advance Concentrate Feed balancer, efter 2 veckor hade han tagel och fått längre man...
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare?
Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...