Hjälp med åsikter om sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Annikan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 796
A

Annikan

editphoto.php

Ni som har några åsikter om hur den här sadeln ligger på denna häst kan väl skriva några rader... vad tycker ni?

(fortsättning på tråden "SÅ svårt med sadel tycker jag"...)

Sv: Hjälp med åsikter om sadel

Det var konstigt... dubbelklickar jag på länken får jag upp dem.... Någon annan som lyckats få upp dem?

Jag skulle vilja lägga bilderna direkt på här i forumet men det verkar inte gå att klistra in direkt från datorn?

Jag kan se dem.

Jag tycker att den verkar lika ganska bra. Ser lite ut som att den ligger "på" hästen om du förstår vad jag menar ?
Men jag tycker helt klart att det ser godkänt ut.

konstigt att vissa ser dem o andra inte... vad sjutton beror det på...

Tycker själv att den ligger bra... lite lång möjligen...

puttar lite så att jag får veta om ni överhuvudtaget får fram några bilder...

För att kunna se bilderna måste man vara medlem på facebook, vilket jag inte är och inte kommer bli.
Så jag ser mao inte bilderna.

aha... vad sjuttsingen är en vanlig fotohemsida då.... måste man inte vara medlem i sådana eller?.... åhh - varför kan man inte bara kopiera över från datorn!! Nåja... jag får väl se om jag kan hitta nån sida då helt enkelt....

Jaha-.... photobucket... såg inte det förrän jag redan varit inne på pixbox.... men det kanske går bra med den?

Nu såg jag bilderna iaf...
Tyngdpunkten var ju väldigt långt bak, men så ska det kanske vara på Hectorsadlar. Sen så var den ju alldeles för lång...

Pixbox är bra, det använder jag mig av.

Den ser väldigt lång ut, som DK skriver.

Han är ju en liten arab med kort rygg..... så visst, jag håller med... för lång... vad kan besvären bli av det?

Är så otroligt sugen på att köpa ny sadel men har långt ifrån råd egentligen men skulle det vara så att han råkar illa ut för detta så får jag väl fundera på ett lån....

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka