Hjälp med färger!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare My_08
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 808
M

My_08

Jag har faktiskt ett litet problem. Det är nämligen så att jag ska köpa en ny nosgrimma till ett av pållans träns. Jobbigt nog har tränset en speciell brun färg som jag inte kan namnet på. Såhär ser tränset ut:
showimage.php

Vad kan det vara för färg? Tabacco? New Market? London? Heeelp me:confused: :confused: :confused:

Sv: Hjälp med färger!

Gissar på newmarket. Enklast är väl att ta med tränset till en välsorterad hästsportbutik och jämföra.

Tack, jag tror också att det är det, men jag är inte säker. Problemet är att jag ska beställa nosgrimman över nätet och det finns ingen bild på den bruna varianten...

Är det ett Kingstonträns heter färgen tabacco..är det ett Chetak heter färgen new market...

palle skrev:
Är det ett Kingstonträns heter färgen tabacco..är det ett Chetak heter färgen new market...
Det är ett kingston-träns.. men du menar alltså att färgen på chetaktränset är likadan som kingstontränset, fast det heter olika? :confused:

Efter att ha smörjt grejorna några gånger är färgskillnaden försumbar...

Fast jag tror inte Kingston tränsen finns i just den färgen längre...dom är numera "vanligt" bruna...

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 114
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 313
Senast: Raderad medlem 68338
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 758
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur