Saeta
Trådstartare
Jag är väldigt aktiv med att göra bloggdesigner och här om dagen skulle jag gå in och fortsätta med en design. Då fungerade det plötsligt inte. Jag trodde det var bloggens fel med efter att ha väntat över helgen börjar jag få lite smått panik då folk väntar på beställningar.
Idag, med lite hjälp av min pojkvän, kom vi fram till att det skulle kunna ha att göra med datorns skärm. Jag har en blank skärm på min dator och på en annan dator i huset som också har en blank skärm fungerar det inte heller.
Ni behöver gå in på min blogg och kolla.
Eftersom man inte får länka till bloggar här så står min blogg under min profilbild (alternativt på min profil).
Om ni kollar på denna bild under:
Är den som den där pilen pekar till vänster?
Eller ser den ut som på den där pilen pekar till höger?
Alltså, där det står OM MIG, är bakgrundsfärgen gammelrosa (som "startsida" knapparna till vänster)?
Eller är färgen borta?
Tillägg: tala gärna om, om ni har en matt eller en blank skärm.
Idag, med lite hjälp av min pojkvän, kom vi fram till att det skulle kunna ha att göra med datorns skärm. Jag har en blank skärm på min dator och på en annan dator i huset som också har en blank skärm fungerar det inte heller.
Ni behöver gå in på min blogg och kolla.
Eftersom man inte får länka till bloggar här så står min blogg under min profilbild (alternativt på min profil).
Om ni kollar på denna bild under:
Är den som den där pilen pekar till vänster?
Eller ser den ut som på den där pilen pekar till höger?
Alltså, där det står OM MIG, är bakgrundsfärgen gammelrosa (som "startsida" knapparna till vänster)?
Eller är färgen borta?
Tillägg: tala gärna om, om ni har en matt eller en blank skärm.

Senast ändrad: