Emmae__ Trådstartare 18 Sept 2008 #1 Jag undrar om ni vet vad det är för märke på denna hjälmen. Hur mycket kostar den och vet ni vart man kan köpa den? (Ursäktar för dålig bild)
Jag undrar om ni vet vad det är för märke på denna hjälmen. Hur mycket kostar den och vet ni vart man kan köpa den? (Ursäktar för dålig bild)
C C_V_B 18 Sept 2008 #2 Sv: Hjälp med hjälm Alessandro Albanese, kommer dock inte ihåg hur mycket den kostar.
Q Quinoa 19 Sept 2008 #4 Sv: Hjälp med hjälm Det ær en Sharmshield hjælm, (googla det så får du wwwadressen) den kostar ca 4500 i grund utførandet. Hjælmen ær fransk. Otroligt bekvæm, inget tryck i pannan Man kan ta ut fodret och tvætta det. QQ
Sv: Hjälp med hjälm Det ær en Sharmshield hjælm, (googla det så får du wwwadressen) den kostar ca 4500 i grund utførandet. Hjælmen ær fransk. Otroligt bekvæm, inget tryck i pannan Man kan ta ut fodret och tvætta det. QQ
Emmae__ Trådstartare 19 Sept 2008 #5 Sv: Hjälp med hjälm Jag fick inte fram ngt när jag googlade på Sharmshield hjälm. Går dom att köpa i Sverige eller är det utomlands som gäller?
Sv: Hjälp med hjälm Jag fick inte fram ngt när jag googlade på Sharmshield hjälm. Går dom att köpa i Sverige eller är det utomlands som gäller?
Q Quinoa 19 Sept 2008 #6 Sv: Hjälp med hjälm De finns inte i Sverige Det är UT Fashion i Danmark som säljer dem Brukar vara på Eurohorse, FHS och Globen samt i Oslo. Samsheild heter det visst ursäkta mig QQ
Sv: Hjälp med hjälm De finns inte i Sverige Det är UT Fashion i Danmark som säljer dem Brukar vara på Eurohorse, FHS och Globen samt i Oslo. Samsheild heter det visst ursäkta mig QQ