Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilken adress har du gått in på? Testa att gå in på msn.se och därifrån till hotmail istället. Får du samma sak igen är det nog något knas med webbläsaren eller kanske antivirus/brandvägg.
Kan vara falsk larm och certet är det inte du som ska ha utan sidan du går in på. Du kan ju testa att rensa cachen och gå in på Internetalternativ...|Innehåll och klicka sen på "Rensa SSL-tillstånd". Det kan ju ha hakat upp sig.
Kolla att antivirus är uppdaterat och gå in på sidan trots varning. Kan ju vara att den funkar sen, efter att du gått in. Kanske återställa standardinställningar i webbläsaren. Kan ju vara någon liten snurr i inställningarna. Eller testa en annan webbläsare.
Sådär fick jag också för ett tag sen. Blev förvannad efter ett tag och sket i vad det stod, gick in på sidan ändå och hittills har det inte hänt någonting, fyra månader senare.
blir adressfältet rött då du loggar in? för blir det det så har man fortfarande inget..
jag ska testa systemåterställa och fungerar inte det ska jag döda datorn och se om det kan bli som normalt igen.
IT & mobiler
Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot...