hjälp med hotmail

MinIan

Trådstartare
Jag behöver hjälp.
jag kommer inte in på hotmail. eller jag kommer nog in, men jag vågar inte.. för jag får detta meddelande..
21814545.jpg

det låter inge roligt.. vad ska jag göra?

jag som väntar på viktiga mail :crazy:

Sv: hjälp med hotmail

så många som har läst, men ingen som kan hjälpa mig?
jag bara MÅSTE få komma ut på min hotmail utan att riskera att den kan bli kapad eller nått..

Vilken adress har du gått in på? Testa att gå in på msn.se och därifrån till hotmail istället. Får du samma sak igen är det nog något knas med webbläsaren eller kanske antivirus/brandvägg.

har testat det, har kollat brandväggen och virus programmet, men dom blockerar inte dom.

det står att mitt certifikat har gått ut.. jaha? hur skaffar man ett nytt sånt då? :confused:

det är ju svårt å fråga support då man ska skicka mail till dom :crazy:

Kan vara falsk larm och certet är det inte du som ska ha utan sidan du går in på. Du kan ju testa att rensa cachen och gå in på Internetalternativ...|Innehåll och klicka sen på "Rensa SSL-tillstånd". Det kan ju ha hakat upp sig.

testade det nu, men hotmail fungerar fortfarande inte.
har du några mer förslag?

är väldigt tacksam för att du försöker hjälpa mig, för hotmailen är så viktig, har ju sökt massa jobb och väntar svar på dom :crazy:

Kolla att antivirus är uppdaterat och gå in på sidan trots varning. Kan ju vara att den funkar sen, efter att du gått in. Kanske återställa standardinställningar i webbläsaren. Kan ju vara någon liten snurr i inställningarna. Eller testa en annan webbläsare.

Senast ändrad:

Sådär fick jag också för ett tag sen. Blev förvannad efter ett tag och sket i vad det stod, gick in på sidan ändå och hittills har det inte hänt någonting, fyra månader senare.

ja, jag har testat firefox.. ska scanna datorn och gå in ändå.. får se om det fungerar sen.

Inte första gånger, men efter kanske tre gånger. Har inte sett den på väldigt länge nu iaf.

blir adressfältet rött då du loggar in? för blir det det så har man fortfarande inget..
jag ska testa systemåterställa och fungerar inte det ska jag döda datorn och se om det kan bli som normalt igen.

Nej, det blir det inte. Just ja, det var bara på min dator jag fick meddelandet, inte på pojkvännens. Helmysko :crazy:

ja, nä jag kan logga in på andra datorer men inte denna..
måste fråga.. kan nått virus ta bort certifikatet?

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 301
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
397
Senast: Lyan
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka