KungTulle
Trådstartare
Hundägare.
Jag behöver veta butiker i Skåne som har stora transportburar. Liknande atlasburarna med plastskal och gallerdörr.
Sitter här och försöker förtvivlat komma ihåg namnen
på de ställen som är välsorterade på hund och zootillbehör så att jag kan börja ringa runt samt googla litet mer effektivt.
Vad heter tex de stora kedjorna i zoobutiker?
Det finns ju en butik ute vid Svågertorp, men vad tusan heter den?
Jag kommer bara på Hornbach och Grand Prix.
Det är ju superlängesedan jag handlade zoogrejor och mina gamla vattenhål att handla i verkar inte finnas mera.
Har redan kollat i mer än en veckas tid på blocket efter begagnat inom Skåne. Väntar mailsvar på en bur som storlekmässigt går att peta in i min lilla skoda om jag fäller sätena. ( En sk Atlas 80) men har inte hört något än.
Det börjar bli "litet" panik eftersom filminspelningen är på fredag fm.

/kt
Jag behöver veta butiker i Skåne som har stora transportburar. Liknande atlasburarna med plastskal och gallerdörr.
Sitter här och försöker förtvivlat komma ihåg namnen
på de ställen som är välsorterade på hund och zootillbehör så att jag kan börja ringa runt samt googla litet mer effektivt.
Vad heter tex de stora kedjorna i zoobutiker?
Det finns ju en butik ute vid Svågertorp, men vad tusan heter den?
Jag kommer bara på Hornbach och Grand Prix.
Det är ju superlängesedan jag handlade zoogrejor och mina gamla vattenhål att handla i verkar inte finnas mera.
Har redan kollat i mer än en veckas tid på blocket efter begagnat inom Skåne. Väntar mailsvar på en bur som storlekmässigt går att peta in i min lilla skoda om jag fäller sätena. ( En sk Atlas 80) men har inte hört något än.
Det börjar bli "litet" panik eftersom filminspelningen är på fredag fm.
/kt