Hjälp med hundnamn

angiepangie

Trådstartare
Min syster ska eventuellt bli matte till en Kajsa (labrador/schäfer), men gillar inte riktigt namnet så vill försöka hitta något som låter liknande men ändå inte om ni förstår vad jag menar :D

Inte krångligt alls, men ja ni brukar ju ha bra fantasi så låt förslagen hagla :D

Sv: Hjälp med hundnamn

Jag ska hämta en valp imorgon och jag tänkte döpa henne till Kajsa :P haha
Har en till hund som heter Kalle så namnet är självklart ;) Sassa, Kaila det är svårt med namn :P

Hur gammal är hunden? Är hunden vuxen är det ju ingen bra idé att byta namn hur som helst. Är den valp är det ju inga konstigheter dock.

Precis :)
Hon är vuxen, men som sagt så bör det inte vara några större svårigheter :)

Katla
Raisa

Vi bytte namn på en Casper till Caspian för många år sedan. Inga problem.

Liknande trådar

Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 887
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
3 031
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit... 2
Svar
34
· Visningar
3 379
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka