Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Meen vad sega alla är!
Tänkte att jag slänger in en till fråga när jag ändå är igång..
Hur tar man bort automatisk synkronisering? Vill inte att varenda låt jag har ska in i ipoden, utan bara vissa.
Jag gjorde såhär för att lägga in bilder:
Tryck på arkiv (på itunes, längst upp till vänster)
Lägg till fil i biblioteket står det på en sån där sak på arkiv-listan och då är det bara att leta reda på bilderna du vill ha.
Haha okej nu ska jag upptdatera den här tråden lite..
Har fortf. inte kommit på hur man laddar in bilder...
Men det jag främst behöver hjälp med är hur jag ska lyckas ladda batteriet. Det funkar inte när jag tar usb-sladden in i laddaren som man har i det vanliga uttaget i väggen Det funkade första gången, men inte längre. säkert nåt fel på ipoden.
Jag kan ju inte låna någon kompis dator heller, iom. att den är inställd på "automatisk synkronisering". Därför undrar jag hur man ställer om den till manuell (?) synkronisering?
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Kropp & Själ
När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Juridik & Ekonomi Jag säger också jurist @Corax. Visst att det kostar lite men sådant här riskerar att bli mycket dyrare än så vid en evetuell tvist (och...