Hjälp med iTunes!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Breakdown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 836
B

Breakdown

Jag har en ipod med ca 400 låtar, varav 200 jag inte har på datorn.
Jag har ingen aning om hur jag får över dem från iTunes till datorn, eller om det ens går! Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig med det! :)

Sv: Hjälp med iTunes!

Som många säger, google is your best friend!
Har fixat nu!

Kan du säga hur du gjorde?? Jag har också några låtar på min ipod som inte är i itunes på datorn..

Min syster fick över några av sina låtar på något sätt, men det skulle hon inte gjort för efter det började ipoden krångla. Så den fick återställas istället och det vill man ju inte!

jag laddade ner ett gratisprogram som heter yamipod, kommer inte riktigt ihåg sen, men det var bara att söka lite på google!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 751
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
895
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka