Bukefalos 28 år!

Hjalp med min anvandarbild!!

Ramona

Trådstartare
Hejsan!!

Jag har en enkel hemsida pa www.geocities.com/ramonarunds/personal_page.html

Pa den hemsidan har jag min NYA anvandar-bild, da jag antligen hade en bild pa mej sjalv att anvanda som min anvandar-bild. Jag trodde att jag gjorde ratt nar jag hoger-klickade pa bilden och kopierade vart den lag i properties. Detta funkade i ca 5 minuter, sedan forsvann min bild fran Buke!! Hemsidan funkar, sa varfor funkar inte min bild som anvandarbild har pa Buke??

Ar det for att den kanske ar lite stor?

:confused: :confused: :confused:
 
Tyvärr kan man inte direktlänka bilder från Geocities. Det kan man inte heller göra på Passagen och Webshots.
Testa http://www.t35.com istället :)
 
Var inne pa www.t35.com men de tog inte emot fler medlemmar forrens i slutet pa november.
Synd!

Men jag vet i alla fall vad som ar felet med min anvandar-bild!! :idea:
 

Liknande trådar

Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 095
Relationer Argh... karma, quit biting my ass. For maaanga herrans ar sen *host* gjorde jag en vanishing act. For dom ar jag BAST pa, sa javla...
Svar
19
· Visningar
2 905
Senast: Niceperson
·
Småbarn Jag har tva funderingar jag behover hjalp med eller kanske snarare asikter om. Sonen har précis fyllt tva ar och ar précis som en tva...
2
Svar
24
· Visningar
2 959
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp