JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hjalp med min anvandarbild!!
Hejsan!!
Jag har en enkel hemsida pa
www.geocities.com/ramonarunds/personal_page.html
Pa den hemsidan har jag min NYA anvandar-bild, da jag antligen hade en bild pa mej sjalv att anvanda som min anvandar-bild. Jag trodde att jag gjorde ratt nar jag hoger-klickade pa bilden och kopierade vart den lag i properties. Detta funkade i ca 5 minuter, sedan forsvann min bild fran Buke!! Hemsidan funkar, sa varfor funkar inte min bild som anvandarbild har pa Buke??
Ar det for att den kanske ar lite stor?
Tyvärr kan man inte direktlänka bilder från Geocities. Det kan man inte heller göra på Passagen och Webshots.
Testa
http://www.t35.com istället
Jaha...det var mer an jag visste!!
Tack sa jattemycket! Schysst!
Var inne pa
www.t35.com men de tog inte emot fler medlemmar forrens i slutet pa november.
Synd!
Men jag vet i alla fall vad som ar felet med min anvandar-bild!!
Så bra! Nu funkar den iallafall
Fritid
Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema?
Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Relationer
Argh... karma, quit biting my ass.
For maaanga herrans ar sen *host* gjorde jag en vanishing act. For dom ar jag BAST pa, sa javla...
Hundhälsa
Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Småbarn
Jag har tva funderingar jag behover hjalp med eller kanske snarare asikter om.
Sonen har précis fyllt tva ar och ar précis som en tva...
2
Stärka 3 åring
Träning Han kommer bli starkare bara av det :)!
Och din hovis kommer vara enormt tacksam över resultatet av träningen. Det är både jobbigt och...
skiesabove
9 minuter sedan
Stalltäcke med svanslapp
Utrustning BoT:s nättäcke har svanslapp. Det funkar bra som tunt stalltäcke, tycker jag. Är ju inte bara nät, utan tunt foder under också.
Sirap
14 minuter sedan
Atletix
Hästvård Nu har jag också beställt och ska prova på mitt sto som är 23 år
sweep
20 minuter sedan
Svar: 222
Visningar: 22 680
Vård