Hjälp med photoshop CS4

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sheltien
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 915
S

Sheltien

Jag har laddat ner provversionen och testar den.
Skulle lägga en vanlig svart ram runt några kort, men hittar inte hur man gör det?
Blir helt tokig snart, någon som kan förklara vart man går in för att göra detta?
Tack på förhand.

Sv: Hjälp med photoshop CS4

Kanvas / relativt / någon lagom siffra (och se till att ha svart som vald fyllnadsfärg)

Sv: Hjälp med photoshop CS4

Svensk eller engelsk? På en svensk går du in i redigera menyn /edit på eng(tror jag) gå ner till ramlinje/stroke och väljer färg samt hur bred du vill ha ramen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 235
Senast: Rosett
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 816
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka