Hjälp med SVT Play

Vintertid

Trådstartare
Jag har försökt att komma in på SVT Play för att se Jonas Gardells - Åh Herregud samt lite klipp från vinter-OS men när jag försöker gå in på hemsidan så laddar den bara upp och blir sedan svart. Jag antar att det är något program som saknas som måste installeras? Annars vet jag inte vad problemet skulle kunna vara. Jag har nyligen fått min dator formaterad, så jag saknar många program på datorn.

Sv: Hjälp med SVT Play

Okej, ska ladda ner programmet och testa om det fungerar. Är osäker om jag har det installerat sedan tidigare. Tackar på förhand.

Liknande trådar

Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 667
Senast: vtok
·
IT & mobiler Jag har nyligen flyttat till en ny lägenhet med fiberanslutning till internet. Jag kopplade in datorn i hålet i väggen och kom in på...
Svar
6
· Visningar
2 776
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag kan inte kolla på Svt Play, bilden blir bara svart. Jag får fram alla små bilder på de olika programmen, men när jag klickar på...
Svar
5
· Visningar
2 832
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 152
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10