Hjälp mig hitta grimma! *BILD*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare amanin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 927
A

amanin

Vilken grimma tycker du passar till min unghäst?
11442765.jpg

Vill ha en liten nättare grimma då han har väldigt ädelt och litet huvud, i smidigt läder och med bra passform. Han passar bäst i brunt läder, gärna lite mörkare rödbrunt med silverspännen. Har ni några tips på lädergrimmor som inte är alltför klumpiga? Vill jättegärna ha tips:bump:

Sv: Hjälp mig hitta grimma! *BILD*

Har aldrig sett några grimmor med smala remmar där vad jag kan minnas? Dessutom är jag inte helt förtjust i deras läderkvalitet på sina egna märken...

Walsh-grimmorna är finast av alla :love: Det är grymt bra kvalitet och de har smala remmar. Iof mässingspännen och ganska ljusa i början, men de mörknar med tiden, om man oljar lite, och blir fina i färgen
De finns bla. på bole-produkter.se

Tack! Denna kanske skulle kunna funka...
27191.jpg

Fler tips:bump:

finns ju överalt.. finns på hippson.se.. en i oxblod..:love: ofodrad... har den sj..

lantmännen har en skitsnygg, i ganska bra material.

Lantmännen har snygga ganska smala med mjuk paddning. Hade en sån till min förra häst som hade väldigt smäckert huvud. Han var jättefin i sin.
Oj, nu såg jag att du redan fått det tipset.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 863
Senast: Ajda
·
Utrustning Ja, jag får väl inse att jag ridit i svarta färgskavande stigläder lite länge nu i min lite äldre Stubben Edelweiss NT deluxe. Nu när...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 945
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej alla prylgalna som har koll på läget, Vi har en liten B-ponny som ligger lite mellan storlekarna Shetland/ponny när det gäller träns...
Svar
5
· Visningar
2 593
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka