Hjälp mig hjälpa en vän!

Apollo 13

Trådstartare
Jag har en kompis som verkligen behöver komma ut och prova på nya saker. Hon har under hela sitt liv ägnat så sjukt mycket tid att göra alla andra glada hela tiden, att hon inte har en aning om vad hon själv tycker om för saker.

Jag ska träffa henne på en middag imorgon och skulle vilja ge henne några tips på vad hon kan prova för saker för att komma fram till vad HON tycker om, istället för att göra sådant som alla i hennes närhet håller på med...

Så kom gärna med tips på vad hon kan testa på fritiden! Hon är dock ingen tjej som gillar att bli skitig under naglarna, och sakerna bör inte vara hysteriskt dyra. Alltså - hästar går fet-bort ;)

Tack snälla!

Sv: Hjälp mig hjälpa en vän!

Åh! Dans var ett jätte bra förslag!! Hon älskar iaf att dansa ute på krogen, och är duktig!
Ska såklart nämna alla förslag men dans kändes extra bra!!

Tänkte också på dans!
Det finns ju så himla många olika varianter, så det borde finnas något för henne :)

klättra?
Matlagnings- eller språkkurs av något slag?
Gå på teater?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 398
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och... 2
Svar
21
· Visningar
1 287
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 327
Senast: Oh_really
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 668
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka