Hjälp mig jag behövr tips.

Sv: Hjälp mig jag behövr tips.

men har du inte redan massor med saker som Missy hade?
varför inte använda dom istället för att köpa nya saker?

Varför inte vänta med sadel så du är säker på om den passar riktigt? Om man har en sadel som ligger illa (outpassad) kan det sluta illa och då har man snart en skadad häst igen :crazy:

sweep skrev:
men har du inte redan massor med saker som Missy hade?
varför inte använda dom istället för att köpa nya saker?

Har sålt av det mesta tycker det bara är jobbigt att ha samma asaker eftersom hella historien med Missy var väldigt jobbig och smärtsam:(

Fröken_Skåne skrev:
Varför inte vänta med sadel så du är säker på om den passar riktigt? Om man har en sadel som ligger illa (outpassad) kan det sluta illa och då har man snart en skadad häst igen :crazy:

Dom går att bygga om och ev så vill jag ha brunsadel och då måste jag sälja min andra. Då måttbiställer vi två nya.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 714
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fjärilar!
  • Dalmatiner