Hjälp mig med osten!

SaraXX

Trådstartare
Jag är lite sen - har precis nyss kommit på hur gott det är med mozzarella på hemgjord pizza :o
Men jag vill inte köpa ost gjord på utländsk mjölk och den svenskproducerade mozzarellan är för svår att få tag på. Finns det någon ost som liknar mozzarellan just att ha på pizza? Jag är verkligen kass på ostsorter!
Den behöver alltså inte vara lik mozzarella att äta i sallader eller så, det brukar jag inte göra ändå :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 205
Senast: starcraft
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 114
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Pga klimakteriet och medicinbiverkning stack vikten rejält uppåt. Jag tycker att jag har provat allt. LCHF (funkade Inte, för mycket... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
25 913
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 149
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka