hjälp mig, propp

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare speedygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 018
S

speedygirl

Det är så att jag håller på att skriva proppar till en tävling som klubben ska ha.

Undrar då om denna är rätt skrivet.

Lätt C Bed. Två faser A:0/A:0/A. Avd. B bed. A

Vi ska ha flygande start till omhoppnigen och Avd B rider ju bara grundomgång. Stämmer då denna eller ska jag göra om den.

Sv: hjälp mig, propp

Du har angett bedömning för avd B två gånger.
Skriv antingen
"Bed två faser A:0+A:0/A"
eller med parenteser för att öka läsbarheten: (A:0+A:0)/A
eller "avd A bed två faser A0+A0, avd B bed A"

Den första är nog den vanligaste tror jag.
Det är bättre att använda + mellan faserna så att folk inte blandar ihop det med / som används för att skilja avdelningarna åt.

Sv: hjälp mig, propp

Följande är det vanligaste att skriva och även det som anses vara korrekt (enligt överdomare jag har varit i kontakt med i just denna fråga).

Lätt C Bed. Två faser A:0/A:0/A

Då har du angett att det är A:0 i fas 1 och A:0 i fas 2 samt A i avd B.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 448
Senast: Edla
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 769
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka