Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men om det inte finns ett kontrakt då? Vi har bara tagit allt detta muntligt o vi både vet varför jag tog över hundarna, ena som är problemet i detta fall, den andra är svårt sjuk så den är inte exet intresserad att få tillbaka. Har pratat med uppfödaren o hon vet varför jag tagit över hunden o hon säger att han är MIN om vi kommit överrens om det muntligt eller inte, däremot kanske jag borde köpa ut den del jag inte betalt. Läste ur din tråd "Raven"...
OM du har haft hunden ett tag och stått för alla kostnader så kan det faktiskt räknas som att han har förlorat besittningsrätten eller vad det nu heter när det gäller hund.
Om jag vore som dig skulle jag kontakta SKK juridiska avdelning så fort helgen är över.
Vad betyder det? Hundarna vart omregistrerade 18mars på mig så det är inte så länge sedan men jag har haft rottisen hemma sen slutet av feb heltid. Därinnan lite då o då. Jag har ändå sen vi köpte honom stått för försäkring, foder osv men jag tror inte det spelar nån roll.