hjälp mig

sweep

Trådstartare
om ni kan
(ja jag vet att denna ska ligga på datorer egentligen)

hur gör jag så att mina bilder på webshots syns?
jag fattar inte vad jag ska göra helt..=)
har laddat upp bilder men kan inte visa dom för folk

har du gjort så att albumet är öppen? Hur gör du när du ska visa för andra? för om du ger en länk när du är inloggad så funkar det inte. Däremot om man går via communityn funkar det för mig

mkt konstigt att det inte funkar! Försökte söka via communityn men det funkade inte som du sa.. Är du säker om den är öppet för andra?

För fel på sidan är det inte, min funkar...

ska se om jag begriper den bättre..=)
jag har ju telia konto egentligen men det är nått jävla pucko fel på mina adresser så jag kommer inte in på dom

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka