Hjälp mig!!!!

Denver

Trådstartare
Jag har sett på min valack att han små "korvar" i ögat. Läste här för ett tag sen om att någon skrev att dom blev blinda då :crazy: Hörde sen med en veterinär om detta o han sa att de var vanligt o inget att oroa sig för.. :confused: Men nu kan ja inte släppa de.. hur är de egentligen??? Min 2 åring har oxå så men bara små "pluppar"...

En orolig Denver ägare

Sv: Hjälp mig!!!!

menar du "kletet"? Sånt som vi också får i kanten av ögat eller menar du något annat?

nää på själva horn hinnan på de blåa.. det ser ut som bajskorvar :crazy:

Inget att narvös för det är ett natuligt skydd mot solen, en vet sa att det kan liknas vid inbygda solglasögon.

Kram

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 270
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 995
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 618
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka