Hjälp mig!!! :)

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Rapsblomman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 820
R

Rapsblomman

Jag har suttit jätte länge och funderat över hur man ska göra där man ska presentera sig själv. Där man fyller i på övrigt. Hur ska man göra för att kunna fylla i där?? Och hur fixar man bild?? som visningsbild? tack på förhand :)

Sv: Hjälp mig!!! :)

hmm, första frågan förstår jag nog inte riktigt... menar du när någon har skrivit frågor och man ska svara på dom eller vad?
förklara lite ^^

och bild... menar du en avatar (som jag har en kanin på) eller en bild i ett inlägg?
i ett inlägg måste du ha bilden på internet först. sedan skriver du
och därimellan så skriver du adressen till bilden ..
(adressen får du om du högerklickar på bilden - egenskaper - adress :))

/nagelacksberoende

Gå in i din kontrollpanel och klicka på redigera profil.
Scrolla lite neråt så hittar du stället att fylla i dina uppgifter...

Det är den bilden som du har en kanin på... som jag behöver hjälp att fixa.. haha. fattar du?:)

Gå in i din kontrollpanel och klicka på redigera avatar så kan du sätta in "kaninbilder" = avatar

Liknande trådar

Anläggning Nu får ni hjälpa mig så det inte blir skilsmässa. Vad gör man av kasserade hösilagebollar? För närvarande har vi två stycken mögliga som... 2
Svar
33
· Visningar
2 535
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 242
Senast: Raderad medlem 149639
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 339
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp... 2
Svar
22
· Visningar
1 821
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Det här med muskelskador...