Hjälp mig.

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare NettanW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 965
N

NettanW

Jag har bestämmt mig att jag ska starta Distans CR minst två gånger i år. Men jag vill ha någon att rida med. Jag är helt ny på detta och det skulle vara tryggt att ha någon med sig.

Är det någon som ska starta sin unghäst kanske, som jag kan få följa med?

Vi finns i Hälsingland och kan resa en bit om så behövs,
Och vi består av en 14 år arab med mycket bra kondis och en snart 23årig tjej med okej kondis.

Sv: Hjälp mig.

Synd att du inte fanns i Sörmland för då hade du gärna fått komma till mig, jag rider jämt själv och det är lite tråkigt.

Sv: Hjälp mig.

Jag har bestämmt mig att jag ska starta Distans CR minst två gånger i år. Men jag vill ha någon att rida med. Jag är helt ny på detta och det skulle vara tryggt att ha någon med sig.

Är det någon som ska starta sin unghäst kanske, som jag kan få följa med?

Vi finns i Hälsingland och kan resa en bit om så behövs,
Och vi består av en 14 år arab med mycket bra kondis och en snart 23årig tjej med okej kondis.

Jao, om du kan tänka dig att tävla i samma tävlingar som en östgöta-tjej på 18 år så :p Jag ska ställa upp i ett par tävlingar med min russ/halvblodskorsning på 18 år med hyfsat bra kondis i sommar, sen får vi se om det rullar på.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 110
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 085
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 834
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka