Hjälp! Min häst försöker sparka min kompis!

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare Sannec1993
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 931
S

Sannec1993

När min kompis ska hämta in Sessan (min ponny) från hagen så vänder sig bara Sessan om och sparkar mot henne :crazy: Hon är snäll när jag hämtar henne, hon har försökt sparka mot mej med, men då har jag rytit åt henne att lägga av och viftat mot bakbenen med grimskaftet, sen har hon uppfört sig. Men min kompis har väldigt svårt att säga ifrån mot Sessan och nu har hon blivit rädd för henne! Hjälp, vad ska jag göra? :cry: Min kompis är altså medryttare på Sessan de funkar jättebra tillsammans annars :confused: Snälla hjälp oss

Sv: Hjälp! Min häst försöker sparka min kompis!

Kolla in programmet ponnyakuten på svt play där har en av deltagarna i princip det problemet.

Sv: Hjälp! Min häst försöker sparka min kompis!

ok, tack :) ska kolla på den ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 344
Senast: fijja
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 206
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 468
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur