hjälp om foder till mager häst

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare makaronia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 686
M

makaronia

kan någon hjälpa mej .har ett arabsto som har magrat mycke på sissta halvåret.har köpt vetegroddar och lusern nu.men hur mycke ska man ge?hon står på vila nu

Sv: hjälp om foder till mager häst

hon får 500gr havre omdan 4dl vetekli,4dlrapsolja,5llusernoch fri tillgång på hö

AKUT hjälp till D-ponny mager

hjälp,hjälp vad ska jag ge mitt arabsto D-ponny så hon lägger på sej.ska pröva med lusern och vetegroddar.har någon nån erfarenhet av det fodret?jättetacksam för svar.hon äter havre,vetekli och rapsolja också

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
652
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Behöver tips på vad jag kan ge min häst för att han ska gå upp i vikt. Han äter så mycket hö han orkar men de räcker inte. Han har en... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Haha visste inte hur jag skulle formulera rubriken 🙈 Jag har en häst som varje vår när det börjar växa blir svullen runt ganascherna...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: iNHALE
·
Foder & Strö Dum fråga kanske men… När jag beräknar foderstat till våra hästar så behöver jag lägga till 20 gram MSM för att få rätt nivå på svavel...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31