Hjälp! PowerPoint...

western_wannabe

Trådstartare
Behöver lite hjälp med bildspel i PowerPoint. Jag vill ha lite snygga, mjuka övergångar mellan bilderna, men förstår inte hur jag ska gå tillväga... Antingen blir det bara snabba övergångar, eller så tonas de in, men det blir som en vit ruta emellan. Jag vill alltså att bilderna ska tonas ut i varandra i övergångarna. Hur gör jag? Snälla hjälp mig någon:bow:

Sv: Hjälp! PowerPoint...

Alltså..
Du kan ju ändra hur snabb övergången skall vara, hur snabbt det skall byta från blad till blad, hur det skall byta från blad till blad osv. osv.
Och allt detta under fliken Animeringar.
Sedan finns det även en mening du kan klicka på ''använd denna inställning för alla''. (elr något sådant)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 162
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 674
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam... 2 3
Svar
49
· Visningar
6 169
Senast: lilstar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 550
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka