Hjälp Pulls eller fitness klocka?

Fd Diabetikern

Trådstartare
Ni som har koll. Ska införskaffa detta som julklapp men vilken eller vad ska man köpa?

Något som häller koll på pulsen är prio ett måste vara vattentät men ska även kunna bäras på gymmet.

Ska passa för android

Tips någon?

Pulsklocka finns mängder. Med pulsband runt bröstkorgen eller de som läser pulsen på handleden. Vad för aktiviteter behövs den till. Simning. Cykling. Löpning. Exempelvis.
Sen får man googla. Och läsa recensioner. Och fatta beslut där. Individuellt vilken klocka som passar. Finns olika utrustning på olika klockor.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 475
Senast: Lisen82
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 673
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31