Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Ebine

Trådstartare
Hej!
Undrar om någon skulle vilja kolla upp ett resultat till mig på en häst i Sverige? Jag har inte tillgång till resultatkalendern då jag varit utomlands i några år.
Messa mig om nån vill hjälpa mig!
Tack på förhand. :bow: Mvh Ebine.

Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Tack. Jo jag vet, men vill veta mer exakt. Sitter o bläddrar, men man kan ju tex. inte se hur mkt poäng hästen totalt fick ihop under året osv.
Så om någon har en resultatkalender (borde ju vara många:)
så hör gärna av er.

Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Kalendern finns inte i pappersform längre och har inte gjort det på några år, så enda sättet nu är att se på SvRFs hemsida. Om du söker på hästens namn får du upp hur många poäng just den hästen fått.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 118
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Ketrawzc
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form

Hästrelaterat

Tillbaka