hjälp snabbt!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lantlolla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 2 157
Sv: hjälp snabbt!!

Jag tänkte också på det. men kollade och då visste jag inte längre :P

Jag är inte säker på vilket märke det är, jag lägger inte ner någon energi på att hitta tillverkaren till indiska lågprissadlar ;)

1166675871.jpg

Luras bilden eller är den välldigt sned?(bilden nere till vänster)

Hm när man tittar på den utan bild så ser den inte så skruvad ut. Men de va svårt att få den till att ligga still!

Jag puttar upp denna tråden lite eftersom jag hittade en sån sadel bland mitt kraffs... Tänkte sälja den för en hundring, men vill gärna veta vad det är för sadel först.

(Jag förstår att den är en skitsadel och skulle aldrig använda möget, men någon kanske har nytta av den).

Så nån som vet?? Jag är själv helt impad över att den faktiskt ÄR märkt, sadlar i denna prisklassen brukar inte ha nån märkning öht...

EDIT: Jag kan inte se TS bilder, men jag kan ju faktiskt lägga in en ny, ska göra så fort mobilen är ledig :angel:

Bild på hela sadeln skulle underlätta.
Första som slår mig är Hööks Claridge House men det är svårt att säga utan att ha sett hela sadeln.

Hmmm, vid mer efterforskning så är första C:et åt fel håll för att vara CH.
Nä, bild på hela sadeln kanske kan lösa mysteriet :)

Det är inte CH, det märket känner jag igen, här kommer bild på sadeln. Vanlig kass allroundsadel.
Håller på att ladda upp en bild nu.

Sorry, jag var inte till så stor hjälp. Har nu kollat de märken som jag kunde tänka mig att det var men inget stämmer.

Någon här på buke borde ju veta, här kan man ju få svar på allt ;-)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 411
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
683
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka