hjälp snälla.

annie_cool

Trådstartare
Hej som jag skrev förut så är det sant vet inte vad som hände med tråden, är orolig över det, som händer för det är inte sant tycker att det är fel att anklaga än för saker som inte är sanna, och inte är gjorda. Hur gör man nu?
.

Hej som jag skrev förut så är det sant vet inte vad som hände med tråden, är orolig över det, som händer för det är inte sant tycker att det är fel att anklaga än för saker som inte är sanna, och inte är gjorda. Hur gör man nu?
.
Du kan ju börja med att berätta vad som hänt...lite lättare att förstå då :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 455
Senast: Enya
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
143
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och... 2 3
Svar
48
· Visningar
1 472
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 919
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka