HJÄLP! Vad är det här för sadelmärke? Bild.

Sv: HJÄLP! Vad är det här för sadelmärke? Bild.

*kl*

Jag skulle nog hålla utkik här ett tag innan jag köpte en begagnad sadel av relativt okänt märke för 7000 spänn.

mm jag hittade en arabian som var nåt år gammal och i toppskick, gick för 4000 pund.

Går säkert inte att pruta eftersom affären förmedlar köpet. Jag är förbaskat trött på att leta sadlar och eftersom den här var den som låg bäst på hästen så... Skulle väldigt gärna köpa av en privatperson istället men vill inte bjuda på utländska auktioner över internet.

haha ja såklart!! :rofl:

annars vore det en mkt dålig affär.....:D

Jag köpte en begagnad L&R dressyrsadel för ett par år sen för 2800 kr :D

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
531
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
895
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka