Hjälp vad händer? Skrivbordet är förstorat och går att flytta på!

Philosophia

Trådstartare
Ja, ni ser rubriken. Jag tryckte ctrl och troligen något jag inte skulle ha tryckt på. Hur återställer jag detta?

Sv: Hjälp vad händer? Skrivbordet är förstorat och går att flytta på!

Hjälp! Nu blev det ännu värre! :cry: Jag hjälpsökte och datorn föreslog att jag skulle gå in på bildskärm och upplösning i systeminställningarna. Jag bara gick in där - ändrade ingenting och det blev bara pannkaka! Nu är bilden jättestor.

Uppenbarligen råkade jag scrolla och trycka ctrl samtidigt så det har löst sig nu, det var bara att upprepa proceduren. Men upplösningen har ändrat sig ändå, sedan jag var inne bland systeminställningarna och fingrade :o.

Den jag har just nu fungerar, men är inte optimal.

Vilken upplösning är rätt för min Macbook?

1280x800 står det på apple.com iaf (om du har senaste macbooken då)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 010
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 039
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka