Hjälp!! Vilken färg

Baldihanna

Trådstartare
Vilken färgglad färg passar bäst på en rödfux?
Funderar på beige men det är så tråkigt så snälla ge mig tips på färger eller schabrak i bra prisklass (ca 500kr)
Tack!!

Sv: Hjälp!! Vilken färg

Har inga tips på märken eller så men jag tycker att fuxar brukar vara jättefina i mörkgrönt.

Alla färger som drar åt rött går bort, typ vinrött, lila, rosa, etc. Orange och gult KAN vara OK, men det är inga färger jag gillar öht, så...

Men blått är ju alltid fint, och grönt, vitt, svart.

Rött! Bara för att andra avskyr det :p
Har mycket rött til min fux o han är jättefin i det. Välj färger som du tycker om själv.
Jag gillar personligen John whitakers schabrak.
Lamicell har väldigt många fina i härliga färger till bra priser, 399:-

Min rödfux har en hel del svart och brunt.
Kul va? ;)

Annars är lila och mörkgrönt riktigt snyggt.

Lysande blått tycker jag är väldigt snyggt på fuxar, om man vill sticka ut.
Men sätt på det du tycker är fint! :) Och olika färger passar på olika fux-nyanser!

Jag själv vill ha flera vinröda prylar.. min häst (fux) är ju SÅ fin i precis allt ( ;) ), så jag tar helt enkelt det jag tycker är fint :laugh: En stor favoritfärg här är ju rosa..och om man råkar glömma/tappa bort de grejjerna så brukar de flesta veta vems det är.. ;)

Jag har en ganska röd fux med ljusare man och svans.

Till honom har jag:

Ljusgult
Beige
Brun
Orange
Röd
Blå
Marinblå
Grönt
Svart

Dock inga knalliga och lysande färger utan de är dova.
Jag hatar knalliga färger !

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 409
Senast: Emuliiaa
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 246
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka